OGIBiz Website

Menu
2919254
Main Description
2919380

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Space
2919381
Horizontal Image Area
2919382

 

Ο Χαράλαμπος Τσίρος έχει ανώτατες σπουδές ως Διδάκτωρ Φιλοσοφίας- Ψυχολογίας-Παιδαγωγικής (Ph.D), ως Παιδαγωγός-ΠΕ70 (Ph.D), ως Κοινωνιολόγος-ΠΕ78 {B.Sc.(Soc.Sc.)}, ως Μηχανικός Μεταλλείων-Μεταλλουργός-ΠΕ85 {M.Sc. (Eng)} και ως Μηχανικός Ορυκτών Πόρων {D.I.C.,M.Sc.(Eng)}.

Vertical Image Area
2919383
  • Είναι πιστοποιημένος θεραπευτής Νευροανάδρασης IFEN.
  • Πιστοποιημένος α) Εκπαιδευτής των εκπαιδευτών ενηλίκων (πρώην Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙ.Σ.) και νυν Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Πρόνοιας (Ε.Ο.Π.Ε.Π.) καθώς και β) Εκπαιδευτής ενηλίκων, από τον ως άνω κρατικό οργανισμό, σε έντεκα (11) επιστημονικές ειδικότητες.
  • Πιστοποιημένος Σύμβουλος καθηγητής ΥΜ3 του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ΤΟΥ Υπουργείου Παιδείας (2020)
  • Το διδακτικό και επαγγελματικό έργο του περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια, θεωρούμενα από τα πρόσφατα προς τα αρχαιότερα, ανά επίπεδο εκπαίδευσης.

Στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση διδασκαλία 21 γνωστικών αντικειμένων-μαθημάτων των ειδικοτήτων του, ήτοι Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, Παιδαγωγική, Ειδική αγωγή, Συμβουλευτική. Επίβλεψη 34 πτυχιακών εργασιών στην Ανώτατη Σχολή ΠΑΙδαγωγικών Τεχνολογικών Επιστημών (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε). Αναλυτικά:

  • στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή στο τμήμα Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών (2021).
  • στη βαθμίδα του επιστημονικού συνεργάτη με διδακτορικό τίτλο σπουδών στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικών, ΑΣΠΑΙΤΕ Πελοποννήσου (ΕΠΠΑΙΚ, ΠΕΣΥΠ) (2014-2020),
  • στη βαθμίδα του επιστημονικού συνεργάτη-επίκουρου καθηγητή στο τμήμα Λογοθεραπείας του πρώην ΑΤΕΙ και νυν Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2011-13, 2018-19),
  • στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2008-2009),
  • στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή και του λέκτορα, σύμφωνα με το Π.Δ.407/80, στο τμήμα Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2005-8 και 2018-19).
  • ως διδάσκων και ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (ΕΛΚΕ) (2016-19).
Space
2919387
Vertical Image Area
2919384

Στην Εκπαίδευση Ενηλίκων:

  • ως εκπαιδευτής των εκπαιδευτών ενηλίκων πιστοποιημένος από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, καθώς και
  • ως εκπαιδευτής ενηλίκων πιστοποιημένος σε έντεκα επιστημονικές ειδικότητες από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
  • ως επιμορφωτής των εκπαιδευτικών πιστοποιημένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχει διατελέσει Διευθυντής σχολικής μονάδας και καθηγητής με δύο ειδικότητες (Κοινωνιολόγος -ΠΕ12 & Μηχανικός-ΠΕ10).

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: έχει διατελέσει Διευθυντής σχολικής μονάδας και δάσκαλος (ΠΕ70).

Στην Τυπική Μεταλυκειακή εκπαίδευση (Δ.Ι.Ε.Κ. Τρίπολης)

Επίσης, έχει διατελέσει:

  • ιδρυτής μη κρατικού εκπαιδευτηρίου (Αρκάδειον Εκπαδευτήρια) (1995-2007),
  • Διευθύνων σύμβουλος σε ξενόγλωσσο εκπαιδευτικό ίδρυμα (Ασημίνα Ηλιοπούλου) (1988-1995) και
  • διοικητικό στέλεχος δημόσιου οργανισμού ΔΕΗ, μηχανικός παραγωγής, προϊστάμενος Λιγνιτωρυχείου «Χωρέμι Μεγαλόπολης» (1983-88).

Το ερευνητικό έργο του περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την στάθμιση τεσσάρων ψυχομετρικών εργαλείων με εφαρμογές στην εκπαίδευση και την εκπόνηση πλήθους ερευνητικών εργασιών είτε πανελλαδικής εμβέλειας είτε μελετών περίπτωσης τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο σχεδιασμού, συγκρότησης και συντονισμού ερευνητικών ομάδων ειδικών επιστημόνων, οι οποίες έχουν ανακοινωθεί σε διεθνή και εθνικά συνέδρια και έχουν δημοσιευτεί στα σχετικά πρακτικά (το βιβλίο «Το Μαθησιακό Ύφος» αποτελεί τον καρπό ενός τέτοιου ερευνητικού προγράμματος).

Space
2919386
Vertical Image Area
2919385

Το συγγραφικό και επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει στην πρόσφατη περίοδο (2006-18) περισσότερες από 108 δημοσιεύσεις (92ελληνόγλωσσες και 16 ξενόγλωσσες)με περισσότερες από 4538 σελίδες στην Ελληνική. Αναλυτικά:

Οι 92 ελληνόγλωσσες δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν: Πανεπιστημιακές Διατριβές (3), Πανεπιστημιακά Εγχειρίδια (11), Βιβλία (14), Κεφάλαια σε Ελληνόγλωσσους Συλλογικούς Τόμους (6), Ερευνητικά – Ψυχομετρικά Εργαλεία (4), Δημοσιεύσεις σε Ελληνόγλωσσα Επιστημονικά Περιοδικά (με διαδικασία κρίσης) (5), Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Ελληνόγλωσσων Επιστημονικών συνεδρίων με διαδικασία κρίσης (15), Επιμέλεια μονογραφιών (34). Συνολικά περισσότερες από 5500 σελίδες.

Οι 16 ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν: Πανεπιστημιακές διατριβές (1), Δημοσιεύσεις σε Ξενόγλωσσα Επιστημονικά Περιοδικά καισε Ηλεκτρονικές Βιβλιοθήκες (e-book) με διαδικασία κρίσης (4), Κεφάλαια σε Ξενόγλωσσους Συλλογικούς Τόμους (2), Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Ξενόγλωσσων Επιστημονικών συνεδρίων με διαδικασία κρίσης (7), Αναρτημένες δημοσιεύσεις (2).

Έχει περισσότερες από 35 ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις σε τόμους περιλήψεων πανελληνίων και διεθνών συνεδρίων.

Τα επιστημονικά, ερευνητικά ενδιαφέροντα του εστιάζουν στη Συμβουλευτική στελεχών στο χώρο της Υγείας και της Εκπαίδευσης.

Υπηρέτησε με το βαθμό του έφεδρου ανθυποσμηναγού στην Ελληνική Αεροπορία ως εκπαιδευτής νεοσυλλέκτων στην 124 Πτέρυγα Βασικής Εκπαιδεύσεως κατά τη διετία 1979-81, όπου του απενεμήθη εύφημη μνεία και τιμητικό μετάλλιο για τις υπηρεσίες του.

Υπήρξε αθλητής πετοσφαίρισης (volley) στον Α.Ο. ΜΙΛΩΝ στη Νέα Σμύρνη Αθηνών και αθλητής του στίβου και του μπάσκετ στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο. Τα προσωπικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στη μελέτη και στην καθημερινή άθληση (ποδηλασία, ιππασία, τζόκιν, βόλεϊ).

Space
2919389
Main Description
2919388

Επιστημονική Συγκρότηση - Διδακτικά Εφόδια -Επιμόρφωση

Επιστημονική Συγκρότηση - Διδακτικά Εφόδια -Επιμόρφωση
  • Διδάκτωρ (Ph.D.) του τμήματος Φιλοσοφίας-Ψυχολογίας-Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην επιστημονική περιοχή της Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής με θέμα τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ακαδημαϊκής αυτοαντίληψης, της νοημοσύνης και της ακαδημαϊκής επίδοσης.
  • Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Μάστερ θετικών επιστημών του University οf London (M.Sc.(Eng.).
  • Διπλωματούχος Μηχανικός Ορυκτών Πόρων του Imperial College of Science, Technology and Medicine (D.I.C.).
  • Διπλωματούχος Μηχανικός Μεταλλείων-Μεταλλουργός του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (M.Sc.(Eng.).
  • Πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών με κατεύθυνση την Κοινωνική ψυχολογία (B.Sc.(Soc.Sc.), όπου έχει αριστεύσει στην επίδοση των μαθημάτων Ψυχολογίας.
  • Πτυχιούχος του τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης της σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών (B.Sc.(Ed.).
  • Τελειόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Στο σύνολο των πανεπιστημιακών του σπουδών σε πέντε πανεπιστημιακά ιδρύματα, επί 22 έτη (218 μαθήματα σε 14 επιστημονικά πεδία, ήτοι 7 των θετικών και 7 των ανθρωπιστικών επιστημών), έχει συστηματικά επικεντρώσει την προσοχή του στη μελέτη της ψυχολογίας του αναπτυσσόμενου ανθρώπου από κάθε δυνατή πλευρά, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία την παρακολούθηση είκοσι τεσσάρων πανεπιστημιακών μαθημάτων Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής, τα οποία από μόνα τους συγκροτούν το κορμό των υποχρεωτικών μαθημάτων ενός πανεπιστημιακού προγράμματος σπουδών Ψυχολογίας.
  • Πιστοποιημένος ως Εκπαιδευτής εκπαιδευτικών από την Γενική Γραμματεία Δια βίου Μάθησης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στα προγράμματα Δια ζώσης, Μικτής και Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
  • Πιστοποιημένος ως Επιμορφωτής εκπαιδευτικών από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ), διαφόρων Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (Π.Ε.Κ.) του ΥΠ.ΕΘ.Π.Θ. Στην διδακτική του εμπειρία περιλαμβάνονται τα προγράμματα: «Τα νέα προγράμματα σπουδών στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου και η πιλοτική εφαρμογή τους» (2011-12), «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών» (2011-12), «Επιμόρφωση Ανώτερων Στελεχών Εκπαίδευσης» (2008-9), «Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης» (2008-9), «Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Βόλο, Τρίπολη, Ρόδο, Αστυπάλαια, Ξάνθη, Χίο, Αλεξανδρούπολη, Κύμη, Νάξο, Χαλκίδα, Χανιά, Κόρινθο, Ναύπλιο, Σπάρτη, κ.α.. (2008-11). (Βλέπετε τις σχετικές Εκθέσεις Αξιολόγησης Διδακτικού Έργου).
  • Επίσης, Πιστοποιημένος ως Επιμορφωτής των επιμορφούμενων καθηγητών στα Επαγγελματικά λύκεια από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στα προγράμματα «Μαθητεία», 2028 και «Μία νέα αρχή στα ΕΠΑΛ», 2020.
  • Πιστοποιημένος από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Πρόνοιας (πρώην Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης -Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.) ως εξής : Τεκμήριο στο: https://www.eoppep.gr/index.php/el/search-for/adult-educators
Εκπαιδευτής των Εκπαιδευτών ενηλίκων (πιστοποιημένος από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) στις ακόλουθες ειδικότητες-  ΣΤΕΠ:
  • 1222, Διευθυντές παραγωγικών και λειτουργικών μονάδων μεγάλων επιχειρήσεων ορυχείων, μεταποίησης και ενέργειας,
  • 1232, Διευθυντές προσωπικού και εργασιακών σχέσεων,
  • 2292, Μηχανικοί ορυχείων και μεταλλείων (Μεταλλειολόγοι),
  • 2410, Διδακτικό προσωπικό ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.),
  • 2430, Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • 2440, Δάσκαλοι δημοτικών σχολείων,
  • 2471, Διδακτικό προσωπικό ιδιωτικών φροντιστηρίων και φροντιστηρίων ξένων γλωσσών
  • 2491, Ειδικοί επιστήμονες επί των διδακτικών μεθόδων,
  • 2512, Σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού και ασκούντες συναφή επαγγέλματα,
  • 2722, Κοινωνιολόγοι, ανθρωπολόγοι και ασκούντες συναφή επαγγέλματα,
  • 2724, Γλωσσολόγοι, μεταφραστές και διερμηνείς
Εκπαιδευτής σε Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες
(Ε.Κ.Ο.) (ΑΠ3389-09/03/2022) στους εξής κωδικούς ΕΚΟ:
  • άτομα με αναπηρίες
  • άτομα με ψυχικές ασθένειες που διαβιούν εκτός ιδρυμάτων
  • λοιπές κατηγορίες ατόμων που απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά εργασίας
Σύμβουλος Επαγγελματικού προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας
Στο ανώτερο Υπομητρωο Α1 (ανωτέρου επιπέδου-Αξιολογητών). ΦΕΚ 317/6-2-2018 στο:https://www.eoppep.gr/images/SYEP/FEK_317_06_02_2018.pdf Τεκμήριο στο: Υπομητρώο επιπέδου Α1(Ανωτέρω επιπέδου-Αξιολογητών) κωδικός Πιστοποίησης Α25
Εγγεγραμμένος στο Μητρώο Αξιολογητών, Επιτηρητών, Ελεγκτών, Επιθεωρητών, Εμπειρογνωμόνων
19Α, 19ΑΑ,19ΒΓ,19ΒΕ(Α7),19 Ε. Τεκμήριο στο: πιστοποίηση εοππεπ 2_αξιολογητες 2022
  • Επιμορφωτής της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
  • Καθηγητής της Αγγλικής
  • Επιμορφωτής της Πληροφορικής του ΥΠ.ΕΘ.Π.Θ..
  • Επιμορφωτής του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας για τα ΕΠΑΛ (Μία Νέα Αρχή και Μαθητεία 2019-21)
  • Επιμόρφωση : Την περίοδο 2006-12 έχει παρακολουθήσει περισσότερα από 26επιμορφωτικά σεμινάρια και ημερίδες συνολικής διάρκειας μεγαλύτερης των 995 ωρών.
  • Ως εκπαιδευτής ενηλίκων έχει επιμόρφωση συνολικής διάρκειας 596 ωρών.

Διδακτικό και Επαγγελματικό έργο

Τυπική Εκπαίδευση
Β.1.1. Στην Τριτοβάθμια (Τυπική) Εκπαίδευση έχει διδάξει με αυτόνομη διδασκαλία τα ακόλουθα μαθήματα (21 γνωστικά αντικείμενα, 11,8 διδακτικά έτη):
  • «Κοινωνιολογία της Απόκλισης» στο Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας (2020-21)
  • «Μεθοδολογία Έρευνας και Εισαγωγή στην Συγγραφή Επιστημονικού Κειμένου» του 7ου εξαμήνου στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Νοσηλευτικής (2019-20).
  • «Προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας 2017» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Διδακτικό έργο στο Ερευνητικό πρόγραμμα του ΕΛΚΕ (2016-19).
  • «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική και την Ειδική Αγωγή» στο τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, πρώην ΑΤΕΙ (2018-9).
  • «Αναπτυξιακή Ψυχολογία», «Συμβουλευτική ψυχολογία και Προσανατολισμό», «Εκπαιδευτική ψυχολογία», «Εκπαιδευτική αξιολόγηση», «Συμβουλευτική και Οικογένεια», «Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης-λήψης απόφασης και συμβουλευτική σταδιοδρομίας», «Συμβουλευτική στη δια βίου ανάπτυξη» στην ΑΣΠΑΙΤΕ Άργους, προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ (2020-21, 2017-18, 2016-17, 2015-16, 2014-15).
  • «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική και την Ειδική Αγωγή», «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική», «Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Λόγου και Ομιλίας», «Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Παιδιών με Σύνδρομα», «Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Σχολικής Μάθησης - Ειδική Αναπτυξιακή Διαταραχή Αναγνωστικής Ικανότητας-Δυσλεξία» στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Καλαμάτας (2018-19, 2011-12-13,).
  • «Ψυχολογία» στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών του αυτού πανεπιστημίου (2008-2009).
  • «Κοινωνιολογία», «Κοινωνιολογία της Υγείας», «Ψυχολογία», «Ψυχολογία στο χώρο της Υγείας», στη βαθμίδα του Επίκουρου καθηγητή και του Λέκτορα (Π.Δ. 407/80) στο τμήμα της Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2005-2008)
  • Ιδρυτής του Κέντρου Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του τμήματος Νοσηλευτικής στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2005-6.
  • Διδασκαλία στο ετήσιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή για εκπαιδευτικούς και ψυχολόγους του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιο Αθηνών, διάρκειας 400 ωρών, στην Αθήνα και στο Κιλκίς (2009-10).
Προσχολική, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια (Τυπική) Εκπαίδευση:
  • Ιδρυτής και διευθυντής σπουδών μη κρατικού εκπαιδευτηρίου Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (1995-2007).
  • Δάσκαλος σε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας διευθυντής (1995-2007).
  • Καθηγητής σε σχολική μονάδα Δευτεροβάθμιας τυπικής εκπαίδευσης διδάσκοντας τα μαθήματα των ειδικοτήτων ΠΕ10 (Κοινωνιολόγοι) και ΠΕ12 (Μηχανικοί)
  • Διευθυντής στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο (2000-7).
  • Στα μαθήματα που δίδαξε ως εκπαιδευτικός ΠΕ10 περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και τα εξής : Κοινωνιολογία, Προβλήματα της Κοινωνίας και του ανθρώπου, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Ψυχολογία – Ανθρώπινες σχέσεις, Εξελικτική Ψυχολογία και ως εκπαιδευτικός ΠΕ12 : Τεχνολογίες Πληροφόρησης και Επικοινωνιών Τ.Π.Ε. (Δημοτικό), Βασικές έννοιες της Πληροφορικής και της Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Υλικό/Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Λειτουργικά Συστήματα, Λογισμικό Εφαρμογών, Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο, Βάσεις δεδομένων και ανάπτυξη πληροφορικών συστημάτων, Αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός και σύγχρονες εφαρμογές (Γυμνάσιο- Λύκειο).
Μη τυπική Εκπαίδευση - Ξενόγλωσση εκπαίδευση
Ως καθηγητής της Αγγλικής (1988-1995)
Μη τυπική Εκπαίδευση - Εκπαίδευση Ενηλίκων
740 (εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων)+966 (εκπαίδευση εκπαιδευτικών τυπικής εκπαίδευσης)+1811 (γενικές ομάδες πληθυσμού) +160 (σπουδαστές ΔΙΕΚ)= 3677 διδακτικές ώρες
  • Έχει εργαστεί και συνεχίζει να εργάζεται επί σειρά ετών ως εκπαιδευτής – σύμβουλος αναφορικά με την αναπτυξιακή συμβουλευτική ομάδων ενηλίκων αλλά και ομάδων γονέων παρέχοντας διαλέξεις και σεμινάρια ανά το Πανελλήνιο.
  • Έχει επιλεγεί κατόπιν αξιολόγησης ως Υπεύθυνος του προγράμματος «Σχολές Γονέων» του νομού Κορινθίας και έχει διατελέσει Υπεύθυνος του αυτόνομου προγράμματος «Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης σε εργαζόμενους Μετανάστες ΙΙ» του νομού Λακωνίας της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης του ΥΠ.ΕΘ.Π.Θ. (2008-9).
  • Ως εκπαιδευτής των εκπαιδευτικών, κατά την πρόσφατη περίοδο έχει πραγματοποιήσει: Περισσότερες από 3686 βεβαιωμένες διδακτικές ώρες στη Μη Τυπική Εκπαίδευση Ενηλίκων, ήτοι σε οργανωμένους εκπαιδευτικούς φορείς του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (νυν Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων). Περισσότερες από 1054 βεβαιωμένες διδακτικές ώρες στην Άτυπη Εκπαίδευση Ενηλίκων, με περισσότερες από 293 εισηγήσεις, εκπαιδευτικές συναντήσεις και βιωματικά εργαστήρια δίωρης τουλάχιστον διάρκειας, με περισσότερα από 100 θέματα, τις οποίες έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 7550 ενήλικες (Βλέπετε στο Αναλυτικό Υπόμνημα την αναλυτική κατάσταση με θέμα : Εισηγήσεις).
Διοικητική - επαγγελματική εμπειρία
  • Διευθύνων σύμβουλος σε ξενόγλωσσο εκπαιδευτικό ίδρυμα (1988-1995)
  • Διοικητικό στέλεχος της ΔΕΗ και Προϊστάμενος του λιγνιτωρυχείου Χωρέμι στην Μεγαλόπολη (1983-88)
  • Μηχανικός σε Γερμανία και Αυστρία (1977-8)
Επιστημονική συνεργασία
Μέλος διεθνών επιστημονικών και επαγγελματικών οργανώσεων, όπως: Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, European Society for Research on the Education of Adults (ESREA), International Group for the Psychology of Mathematics Education (IGPME), κ.α..
Footer
2919259

Χαράλαμπος Τσίρος

Συμβουλευτική Προσωπικής Ανάπτυξης, Υγείας και Σταδιοδρομίας

Ακολουθήστε το κανάλι μου στο youtube